Na koje sve načine mogu platiti web narudžbu?

Web narudžbu možete platiti svim važećim kreditinim i debitnim karticama, transakcijskim računom ili pouzećem (do iznosa od 663,00 €).

Jednokratno možete platiti karticama Maestro, Mastercard, Visa, Visa Premium i Diners.

Na rate možete platiti:

  • Diners - do 12 rata bez kamata
  • PBZ Visa i Maestro® - do 24 rate bez kamata
  • Visa premium - do 24 rate bez kamata
  • ZABA Visa, Mastercard - do 24 rate bez kamata
     

Kako pregledati proizvode iz ponude?

Na gornjoj traci naše web trgovine naći ćete osam padajućih izbornika s kategorijama proizvoda. Odaberite željenu kategoriju i pregledajte ono što Vas zanima. Za lakše pretraživanje izvukli smo najrelevantnije filtere za svaku kategoriju proizvoda što Vam dodatno olakšava pretragu, a tu su i načini sortiranja na stranici. Brzo i jednostavno kod nas pronađite ono što Vas zanima.

Mogu li dobiti R1 račun za web narudžbu?

Naravno, kada pristupite postupku plaćanja i koraku "dovrši kupnju", pojaviti će vam se opcija  "trebam R1 račun" gdje ćete upisati podatke poduzeća potrebne za izradu R1 računa.

Koliko su fotografije na web trgovini vjerne pravom izgledu proizvoda?

Kod prodaje namještaja fotografije su jako bitne, pa se trudimo da i naše fotografije budu vrhunske kvalitete kako bi naši kupci imali 360° pregled proizvoda i lakše se odlučili na kupnju. Fotografije u našoj web trgovini jako vjerno prikazuju svaki proizvod, njegov izgled, izgled u prostoru, detalje koji ga čine posebnim i dimenzije proizvoda, ali naravno da može doći do malih varijacija. Do razlike može doći u boji, odnosno, nijansi proizvoda i/ili uzorku ako se radi o prirodnom materijalu poput mramora ili drveta.

Mogu li proizvode, osim u vašoj web trgovini, negdje vidjeti i uživo?

Naravno! Naš izložbeni salon proizvoda nalazi se u Family Mall-u na Jankomiru u Zagrebu. Također možete posjetiti i naš novootvoreni salon u City Centru u Splitu. Zahvaljujući opciji 'Moguće pogledati u Showroomu' iz udobnosti svog doma možete saznati što se od proizvoda nalazi u našim salonima. Ako nekog od proizvoda koji Vas zanima nema u izložbenom salonu uvijek se možete javiti našoj korisničkoj podršci za savjet ili informaciju. Veselimo se Vašoj posjeti!

Koliki su troškovi dostave proizvoda?

Dostava unutar Republike Hrvatske je besplatna, dok za otoke zadržavamo pravo naplate dostave ovisno o težini, vrsti i gabaritima paketa, te samoj poziciji otoka, tj.njegove dostupnosti. U slučaju neuspjele dostave, a prethodno dogovorene i potvrđene s Vaše strane, Chair4u d.o.o. zadržava pravo naplate povrata paketa (ukoliko se radi o kurirskoj službi) i naplate ponovnog slanja ili ponovne dostave.

Dostavljate li na području cijele Hrvatske? I na otoke?

Sve proizvode koje imamo u ponudi dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj, uključujući i otoke. Dostavu van granica RH vršimo po dogovoru. Za sve takve dogovore Vas molimo da nam se javite na mail webshop@chair4u.hr.

Kako vršite dostavu?

Roba se isporučuje vlastitim vozilima i kurirskim službama. Roba se dostavlja ili šalje u originalnoj ambalaži. Ukoliko se radi o rasparenim proizvodima Chair4u d.o.o brižno pregledava i prepakirava robu kako bi stigla neoštećena na odredište.

Može li se adresa dostave razlikovati od adrese računa?

Naravno! Prilikom procesa plaćanja prvo unosite adresu za dostavu, a potom i adresu za dostavu računa koja može, ali i ne mora biti ista kao i adresa dostave. Ako je adresa za dostavu računa ista kao i adresa dostave ne morate ponovno unositi podatke, nego samo označite checkbox 'Ista kao adresa dostave' i podatci će se kopirati.

Za koliko dana mogu očekivati isporuku naručenih proizvoda?

Rok isporuke je naznačen ispod svakog proizvoda. Za robu koja je na lageru rok isporuke je 10 radnih dana izuzev otoka. Za robu koja se naručuje po želji kupca rok isporuke je 30 radnih dana. U slučaju da traženi proizvod nije moguće isporučiti u dogovorenom roku, Chair4u d.o.o  će kontaktirati kupca.

Mogu li kupljene proizvode podići osobno?

Svoju narudžbu možete preuzeti i osobno u našem izložbenom salonu, ali molimo da nam taj dio naglasite i stavite u napomenu prije zaključivanja web narudžbe ili da nas kontaktirate na webshop@chair4u.hr ili na broj telefona +38599 4844115.

Mogu li dogovoriti montažu za proizvode kupljene u web trgovini?

Ne! Chair4u ne nudi uslugu montaže, ali uz svaki proizvod koji je potrebno montirati dolaze upute za sastavljanje koje je jednostavno pratiti.

Mogu li sam montirati kupljene proizvode?

Naravno! Uz svaki proizvod koji zahtijeva sastavljanje dobit ćete detaljne upute za sastavljanje i sve drugo potrebno za taj zadatak. Prodavatelj ne odgovara za štetu nastalu kupcu ako je ona posljedica neispravno montiranog proizvoda.

Hoćete li mi unijeti robu u stan/kuću/zgradu?

Dostava se vrši do ulaza u kuću ili zgradu. Ako se radi o teško dostupnim područjima, zadržavamo pravo da dostavu izvršimo do onog dijela do kuda dostavno vozilo može nesmetano proći. 

Što predstavlja 'nedostatke'?

Nedostatak postoji:

1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je
bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili
model pokazani samo radi obavijesti,
5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao
opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja,
proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
Gdje se mogu javiti ako imam reklamaciju?

Ukoliko utvrdite problem sa proizvodom, manu ili neki nedostatak proizvoda prilikom primitka narudžbe, molimo da nam se odmah javite putem maila na reklamacije@chair4u.hr. Mi ćemo u najkraćem roku, a maksimalno unutar 15 radnih dana od dana zaprimanja Vaše reklamacije riješiti istu.

Što ako prilikom preuzimanja robe uočim oštećenje?

Pri preuzimanju robe, ljubazno molimo da pregledate kutiju, te ukoliko primijetite oštećenje ambalaže koje bi moglo uzrokovati oštećenje sadržaja kutije, molimo da istu vratite kuriru uz napomenu o oštećenoj ambalaži.

Koliki je rok za reklamaciju proizvoda?

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Reklamacija se može izvršiti isključivo uz originalni račun. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.

Što mogu očekivati nakon reklamacije proizvoda?

Ako se ustanovi da postoji legitiman materijalni nedostatak proizvoda ponuditi ćemo Vam zamjenu spornog djela ili cijelog komada. Ukoliko popravak nije moguć vratiti ćemo Vam novac na isti način na koji je narudžba plaćena.

Moram li se registrirati prije naručivanja proizvoda?

Ne, kupnju možete obaviti i bez registracije. Ono što je prednost kod registracije je praćenje Vaše narudžbe i pohranjivanje starih narudžbi, kao i kodova za popust.

Ako se prijavim na newsletter hoću li imati neke prednosti?

Prijavom na newsletter prijavili ste se i na rođendanske popuste i mnoge druge pogodnosti.

Nudite li uslugu dostave?

Usluga dostave proizvoda sa web trgovine Chair4u je besplatna! Sve proizvode koje imamo u ponudi dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj, uključujući i otoke. Dostavu van granica RH vršimo po dogovoru. Za sve takve dogovore Vas molimo da nam se javite na mail webshop@chair4u.hr.

Dolazi li namještaj sastavljen?

Većina namještaja dolazi rastavljena. U kutiji ćete pronaći upute i sav potreban materijal za sastavljanje istoga. Da li željeni komad namještaja dolazi rastavljen ili sastavljen navedeno je u tehničkim specifikacijama proizvoda.

Nudite li uslugu montaže?

Ne! Chair4u ne nudi uslugu montaže, ali uz svaki proizvod koji je potrebno montirati dolaze upute za sastavljanje koje je jednostavno pratiti.

Kako odabrati željenu boju artikla?

Isti modeli proizvoda različitih boja povezani su što Vam olakšava odabir željene boje. Boje proizvoda se nalaze u kvadratićima ispod cijene.

Kako odabrati visinu stolice za kuhinjski otok ili šank?

Polubarska stolica dolazi u visini od 63-66 cm što je dovoljno za sve kuhinjske otoke do 100 cm (mjereno od poda do donje strane ploče). Barska stolica dolazi u visini od 75 cm što je primjereno za šankove iznad 105 cm (mjereno od poda do donje strane ploče). Visina sjedišta navedena je u tehničkim specifikacijama svakog proizvoda.

Pri odabiru stolica s rukonaslonom, na što treba obratiti pozornost?

Prilikom odabira stolica s rukonaslonom, važno je izmjeriti visinu stola od poda do donjeg dijela ploče i izmjeriti željenu stolicu od poda do najviše točke na rukonaslonu kako biste provjerili hoće li stolica moći ući ispod stola. Visina sjedišta i visina rukonaslona navedeni su u tehničkim specifikacijama proizvoda.

Kako odabrati odgovarajuću dimenziju stola?

Prilikom odabira stola, potrebno je voditi računa da imate dovoljno prostora oko njega kako bi nesmetano mogli pomicati stolice i sjesti. Preporuka je da ostavite minimalno 50 cm oko njega slobodno zbog praktičnosti i prostranosti.

Koja je razlika između barske i polubarske stolice?

Iako naziv možda sugerira neku značajniju razliku, riječ o samo o "oznaci" visine stolice. Standardne barske stolice imaju visinu sjedišta od 75 cm, dok polubarske stolice imaju visinu sjedišta od 66 cm. 

Moraju li barske/polubarske stolice imati naslon za leđa?

Riječ je o isključivo osobnoj preferenciji, ali i detalju koji je često uvjetovan raspoloživim prostorom i namjeni stolica. Ukoliko barske/polubarske stolice koristite umjesto standardnih stolica ili ukoliko na njima sjedite svakodnevno, svakako je preporuka da izaberete model barem sa minimalnim  naslonom za leđa. Ali, ako će se stolice koristiti samo povremeno ili nemate baš puno prostora, slobodno izaberite model bez naslona za leđa - ti modeli će se bolje uklopiti u manje prostore i lakše ćete naći prostor za njih. 

Moraju li sve barske/polubarske stolice biti iste?

Pitanje je ukusa, ali struka je suglasna da kod izbora barskih/polubarskih stolica treba birati jedan model i onda se eventualno "poigrati" sa bojama ukoliko vam se to uklapa u prostor. Ne preporučujemo kombiniranje više različitih modela barskih/polubarskih stolica. 

Koliko prostora treba ostaviti na šanku po stolici?

Računajte da je minimum 60 cm po osobi na šanku, a idealno bi bilo imati 75 cm, za komforno sjedenje. 

Niste pronašli odgovor? Kontaktirajte nas!

099 4844 115

webshop@chair4u.hr