Na koje sve načine mogu platiti web narudžbu?

Web narudžbu možete platiti svim važećim kreditinim i debitnim karticama, transakcijskim računom ili pouzećem (do iznosa 5000,00kn).

Jednokratno možete platiti karticama Maestro, Mastercard, Visa, Visa Premium i Diners.

Na rate možete platiti:

  • Diners - do 12 rata bez kamata
  • PBZ Visa i Maestro® - do 24 rate bez kamata
  • Visa premium - do 24 rate bez kamata
  • ZABA Visa, Mastercard - do 24 rate bez kamata
     

Mogu li dobiti R1 račun za web narudžbu?

Naravno, kada pristupite postupku plaćanja i koraku "dovrši kupnju", pojaviti će vam se opcija  "trebam R1 račun" gdje ćete upisati podatke potrebne za izradu R1 računa.

Kako se vrši dostava?

Molimo cijenjene kupce da pročitaju opće uvjete poslovanja prije korištenja web stranice www.chair4u.hr.

Asortiman sa stranice www.chair4u.hr dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj, uključujući i otoke.

Za dostavu van granica RH, molimo da nam se javite na webshop@chair4u.hr

Roba se isporučuje vlastitim vozilima i kurirskim službama. Roba se dostavlja ili šalje u originalnoj ambalaži, ukoliko se radi o rasparenim komadima, Chair4u d.o.o brižno pregledava i prepakirava robu kako bi stigla neoštećena na odredište. Pri preuzimanju robe, ljubazno molimo da pregledate kutiju, te ukoliko primijetite oštećenje ambalaže koje bi moglo uzrokovati oštećenje sadržaja kutije, molimo da istu vratite kuriru uz napomenu o oštećenoj ambalaži. Naknadne reklamacije nećemo biti u mogućnosti uvažiti.

Pri dostavi Vaše narudžbe, dostavljač će Vas zatražiti potpis o primitku paketa, račun za Vašu narudžbu biti će predan osobno ili će biti stavljen u kutiju (ovisno o vrsti dostave).

Dostava se vrši do ulaza u kuću ili stan, ukoliko se radi o teško dostupnim područjima, zadržavamo pravo da dostavu izvršimo do onog dijela do kuda dostavno vozilo može nesmetano proći.  

Ovisno o narudžbi, isporuka može biti dostavljena u više paketa.

Svaka dostava je unaprijed dogovorena s kupcem oko dana i termina isporuke. Kurirska služba šalje SMS s podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave na broj koji nam je ostavljen kao kontakt, prije same dostave kurir još potvrđuje termin telefonski. Ukoliko se radi o našoj dostavi, bit će kontaktirani od strane dostavljača, te s njim dogovarate točno vrijeme dostave.

U slučaju neuspjele dostave, a prethodno dogovorene i potvrđene s Vaše strane, Chair4u d.o.o zadržava pravo naplate povrata paketa (ukoliko se radi o kurirskoj službi) i naplate ponovnog slanja ili ponovne dostave po cijeni od 49,00kn.

Svoju narudžbu možete preuzeti i osobno u našem showroomu, ali molimo da nam taj dio naglasite i stavite u napomenu prije zaključivanja web narudžbe.

Usluga dostave je besplatna!

Za pakete koji su van standardnih dimenzija i težine, te zahtijevaju posebno rukovanje Chair4u d.o.o zadržava pravo dužeg roka isporuke do organizacije odgovarajuće dostave o kojoj će kupac biti pravovremeno obaviješten.

Rok isporuke je naznačen ispod svakog proizvoda.

Za robu koja je na lageru rok isporuke je 3-5 radnih dana (izuzev otoka), roba koja se naručuje po želju kupca rok isporuke je 30 dana. U slučaju da traženi proizvod nije moguće isporučiti u dogovorenom roku, Chair4u d.o.o  će kontaktirati kupca te mu dati alternativni datum isporuke s kojim ukoliko se kupac ne složi, ima pravo na promjenu predmeta narudžbe ili odustati od iste, a Chair4u d.o.o će vratiti uplaćena sredstva na isti način na koja su ona prvobitno uplaćena u roku od 15 dana.

Reklamacija

Ukoliko utvrdite problem sa proizvodom, manu ili neki nedostatak proizvoda prilikom primitka narudžbe, molimo da nam se odmah javite putem maila na reklamacije@chair4u.hr ili telefonski na +385 99 4844 115, mi ćemo u najkraćem roku, a maksimalno unutar 15 dana od dana zaprimanja Vaše reklamacije riješiti istu.  

Za materijalni nedostatak* proizvoda ponuditi ćemo vam zamjenu spornog djela ili cijelog komada, ukoliko popravak nije moguć vratiti ćemo Vam novac na isti način na koji je narudžba plaćena. 

Reklamacija se može izvršiti isključivo uz originalni račun. 

*MATERIJALNI NEDOSTACI
Odgovaramo za materijalne nedostatke proizvoda.
 
Nedostatak postoji:
1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je
bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili
model pokazani samo radi obavijesti,
5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao
opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja,
proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
 
Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.
Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Kupac ne može tražiti raskid ugovora za neznatne materijalne nedostatke.
 
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti
o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi
da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog
zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac
može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
 
Prodavatelj ne odgovara za štetu nastalu kupcu ako je ona posljedica neispravno montiranog proizvoda.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.
Nudite li uslugu dostave?

Da, imamo organiziranu dostavu za cijelu Hrvatsku. Za EU i druge zemlje po dogovoru možemo organizirati dostave. Za više informacija obratite nam se na +385 99 4844 115 ili putem maila na webshop@chair4u.hr

Dolazi li namještaj sastavljen?

Ovisno o komadu, većina namještaja dolazi rastavljena, u samoj kutiji će biti upute i sav potreban materijal za sastavljanje istoga. Da li željeni komad namještaja dolazi rastavljen ili sastavljen navedeno je u tehničkim specifikacijama samog proizvoda. Ako Vam je potrebna kakva dodatna informacija, kontaktirajte nas na webshop@chair4u.hr.

Nudite li uslugu montaže?

Da, nudimo uslugu montaže isključivo naših proizvoda. Za više informacija i cijenu obratite nam se na 099 4844 115 ili webshop@chair4u.hr.

Kako odabrati željenu boju artikla?

Ukoliko proizvod dolazi u više boja, u izborniku ispod cijene se nalaze kružići sa bojama, na željenu boju kliknete, proizvod će se prikazati na lijevoj strani i tada ga možete staviti u košaricu.

Kako odabrati visinu stolice za kuhinjski otok ili šank?

Polubarska stolica dolazi u visini 63-66 cm, što je dovoljno za sve kuhinjske otoke do visine 100 cm (mjereno od poda do donje strane ploče). Barska stolica dolazi u visini 75 cm, primjereno za šankove iznad 105 cm (mjereno od poda do donje strane ploče).

Pri odabiru stolica s rukonaslonom, na što treba obratiti pozornost?

Prilikom odabira stolica s rukonaslonom, važno je izmjeriti vidinu stola od poda do donjeg dijela ploče i izmjeriti željenu stolicu od poda do najviše točke na rukonslonu kako biste provjerili da li će stolica moći ući ispod stola.

Kako odabrati odgovarajuću dimenziju stola?

Prilikom odabira stola, potrebno je voditi računa da imate dovoljno prostora oko njega kako bi nesmetano mogli pomicati stolice i sjesti, preporuka je da ostavite minimalno 50 cm oko njega slobodno, zbog praktične i zbog estetske strane.

Niste pronašli odgovor? Kontaktirajte nas!

099 4844 115

webshop@chair4u.hr