Izjava o privatnosti

Chair4u d.o.o. je vlasnik stranice www.chair4u.hr i njegovog cjelokupnog sadržaja.

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja omogućavaju Kupcu da bude obaviješten o svim okolnostima sklapanja, izvršavanja i raskida ugovora o kupnji preko web trgovine www.chair4u.hr. Ovi opći uvjeti prodaje vrijede za cjelokupnu ponudu asortimana koji se nalazi na web trgovini www.chair4u.hr i njima se uređuju uvjeti poslovanja i kupoprodaje, naručivanje, plaćanje, dostave, reklamacije i povrat proizvoda te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.

Prodavatelj je Chair4u d.o.o.

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko web trgovine www.chair4u.hr

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje i registracije snosi Kupac.

Opći uvjeti poslovanja čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog proizvoda, te će narudžba i sklapanje ugovora biti mogući tek kada Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.

Podatci o Prodavatelju

Chair4u d.o.o. društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge prodajom preko web trgovine www.chair4u.hr nastupa u svoje ime.

Tvrtka: Chair4u d.o.o.

Sjedište: Zagreb

Broj sudskog registra: Trgovački sud u Zagrebu MBS: 081071609

OIB: 47989515633

Porezni broj: HR47989515633

Poslovna banka: Zagrebačka banka d.d.

IBAN: HR2023600001102914066

Adresa: Ulica Hermana Bužana 20, 10000 Zagreb

Telefon: +385 99 4844 115

Mail: webshop@chair4u.hr

Kontakt:

Telefon: +385 99 4844 115

Mail: webshop@chair4u.hr

Showroom: Ulica Velimira Škorpika 11, Family Mall

Obilježja proizvoda

Proizvodi u web trgovini prikazani su fotografijama, tehničkim podatcima i opisima.

Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati predmetima narudžbe i izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora, pametnog telefona ili drugog zaslona na kojem Kupac posjećuje web trgovinu.

Iako nastojimo dati što precizniju sliku i opis proizvoda ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog s prikazom na fotografijama. Do odstupanja može doći i zbog specifičnosti predmeta prodaje i materijala od kojih su pojedini proizvodi prikazani u web trgovini izrađeni te ta odstupanja ne predstavljaju nedostatak proizvoda. Nesklad podataka ne predstavlja nedostatak proizvoda. Podatci o proizvodima podložni su greškama sustava, nepravilnostima u radu stranice, tipografskim greškama i slično.

Iako nastojimo spriječiti pogreške u cijenama proizvoda, do njih ipak može doći i ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih cijena proizvoda. U slučaju očite i nedvojbene pogreške u navedenoj cijeni proizvoda greškom sustava ili nekom drugom pogreškom koju je Kupac mogao razumno shvatiti, Chair4u d.o.o. nije dužan prodati proizvod po pogrešno navedenoj cijeni. U tom slučaju Prodavatelj će Kupca obavijestiti u što kraćem roku te mu ponuditi proizvod po ispravnoj cijeni ili mogućnost otkazivanja narudžbe. Cijene proizvoda podložne su greškama sustava, nepravilnostima u radu stranice, tipografskim greškama i slično.

U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti glede podataka o proizvodima prikazanim na web trgovini www.chair4u.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostranog raskida ugovora.

Načini plaćanja

Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti :

  • kreditnim karticama - Visa, VisaPremium, Mastercard, Maestro, Diners
  • internet bankarstvom / virmanom / općom uplatnicom
  • gotovinom prilikom pouzeća* (do 663,61 € / 5.000,00 kn) - DPD

*plaćanje pouzećem nije moguće za grad Zagreb

Plaćanje na rate: 

  • Diners (do 12 rata bez kamata)
  • PBZ Visa i Maestro® (do 24 rate bez kamata)
  • Visa premium (do 24 rate bez kamata)
  • ZABA Visa, Mastercard (do 24 rate bez kamata)

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju karticama na web trgovini www.chair4u.hr koristi se CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost kartičnih i osobnih podataka Kupca već od trenutka kada ih upiše u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od web preglednika do banke koja je izdala karticu Kupca.

Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prodavatelj nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o platnoj kartici Kupca.

Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica.

Kada putem web trgovine Kupac odluči kreditnom ili debitnom karticom kupiti proizvod koji nije odmah dostupan, njegova sredstva se predautoriziraju i rezerviraju. Plaćanje se obavlja tek onda kada Prodavatelj utvrdi dostupnost proizvoda. Ako je rok isporuke dulji od očekivanog Prodavatelj je dužan o tome obavijestiti Kupca koji odlučuje želi li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos vratiti na račun Kupca.

Zaštita osobnih podataka

Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (primjerice ime i prezime, elektronička adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka svaka je radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, automatskim sredstvima ili kakvim drugim, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje prijenosom, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na web trgovini www.chair4u.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem stranici Kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke. Kako bi Kupac obavio kupnju u web trgovini registracija nije obavezna. Potrebno je samo da u prvom koraku checkout procesa Kupac ostavi važeću e-mail adresu (onu kojoj ima omogućen pristup) kako bi Prodavatelj na istu mogao poslati potvrdu narudžbe.

Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca te će s njima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim kada to poseban zakon dopušta ili je pak potrebno radi ostvarivanja ugovornih obveza.

Svi se podaci o Kupcu strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Chair4u d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Chair4u d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnih podataka Kupca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje obveza iz ugovora; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Ako Kupac ne želi da Prodavatelj više, na bilo koji način, obrađuje njegove podatke te zahtijeva brisanje podataka, mora to Prodavatelju javiti i to elektroničkom porukom poslanom na mail adresu webshop@chair4u.hr.

Dostava i isporuka

Asortiman sa web trgovine www.chair4u.hr dostavljamo po cijeloj Republici Hrvatskoj, uključujući i otoke.

Dostava unutar Republike Hrvatske je besplatna, dok za otoke zadržavamo pravo naplate dostave ovisno o težini, vrsti i gabaritima paketa, te samoj poziciji otoka, tj.njegove dostupnosti. 

Za dostavu van granica Republike Hrvatske molimo da nam se javite na mail adresu webshop@chair4u.hr

Proizvodi se isporučuju vlastitim vozilima i kurirskim službama DPD i Gebruder Weiss. Naručene proizvode Kupac ima pravo i osobno preuzeti u showroom-u Chair4u na adresi Velimira Škorpika 11, uz obveznu prethodnu najavu i dogovor.

Proizvodi se dostavljaju ili šalju u originalnoj ambalaži. Ovisno o narudžbi, isporuka može biti dostavljena u više paketa. Ukoliko se radi o rasparenim komadima koji nisu tvornički zapakirani Chair4u d.o.o. brižno pregledava i prepakira proizvode kako bi stigli neoštećeni na odredište. Pri preuzimanju proizvoda, ljubazno molimo Kupca da pregleda kutiju, te ukoliko primijeti oštećenje ambalaže koje bi moglo uzrokovati oštećenje sadržaja kutije, molimo da istu vrati kuriru uz napomenu o oštećenoj ambalaži. Naknadne reklamacije nećemo biti u mogućnosti uvažiti.

Pri dostavi narudžbe dostavljač će od Kupca zatražiti potpis o primitku paketa, a račun za narudžbu biti će predan osobno, stavljen u kutiju (ovisno o vrsti dostave) ili dostavljen putem maila.

Dostava se vrši do ulaza u kuću ili zgradu, a ukoliko se radi o teško dostupnim područjima Prodavatelj zadržava pravo da dostavu izvrši do onog dijela do kuda dostavno vozilo može nesmetano proći. 

Svaka dostava je unaprijed dogovorena sa Kupcem. Kurirska služba šalje SMS i mail sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave na podatke koji su nam ostavljeni kao kontakt, a prije same dostave kurir potvrđuje termin telefonski. Ukoliko se radi o dostavi vozilima Prodavatelja, Kupac će biti kontaktiran od strane dostavljača te s njim dogovara točno vrijeme dostave.

U slučaju neuspjele dostave, a prethodno dogovorene i potvrđene od strane Kupca, Chair4u d.o.o. zadržava pravo naplate povrata paketa (ukoliko se radi o kurirskoj službi) i naplate ponovnog slanja ili ponovne dostave prema važećem cjeniku.

Za pakete koji su van standardnih dimenzija i težine te zahtijevaju posebno rukovanje Chair4u d.o.o. zadržava pravo dodatne naplate dostave bez obzira na iznos narudžbe.

Za proizvode koji su na lageru rok isporuke je najviše 10 radnih dana (izuzev otoka). Proizvodi koji se naručuju po želji kupca rok isporuke je 30 radnih dana. U slučaju da traženi proizvod nije moguće isporučiti u dogovorenom roku, Chair4u d.o.o.  će kontaktirati Kupca te mu dati alternativni datum isporuke s kojim se Kupac može, ali i ne mora složiti. Ukoliko se Kupac ne složi sa alternativnim rokom isporuke ima pravo na promjenu predmeta narudžbe i/ili odustajanja od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe Prodavatelj će vratiti Kupcu uplaćena sredstva na isti način na koja su ona uplaćena u što kraćem roku, a maksimalno unutar 15 dana.

U slučaju da Kupac nije u mogućnosti preuzeti proizvode kada su spremni za dostavu Chair4u d.o.o. iste može zbrinuti i skladištiti do 30 dana. Za proizvode koje Kupac ne preuzme u roku od 30 dana ne odgovaramo.

U slučaju odustanka od preuzimanja proizvoda nakon obavijesti da je roba stigla na skladište Chair4u, Kupac pristaje platiti manipulativne troškove u protuvrijednosti 30% ukupnog iznosa narudžbe.

Povrat i reklamacije

Ukoliko utvrdite problem sa proizvodom, manu ili neki nedostatak proizvoda prilikom primitka narudžbe, molimo da nam se odmah javite na mail adresu reklamacije@chair4u.hr. Mi ćemo u najkraćem roku, a maksimalno unutar 15 dana od dana zaprimanja Vaše reklamacije odgovoriti na istu. 

Za materijalni nedostatak* proizvoda Prodavatelj je dužan Kupcu ponuditi zamjenu spornog djela ili cijelog komada. Ukoliko popravak nije moguć Prodavatelj će Kupcu vratiti sredstva na isti način na koji su ona uplaćena.

Reklamacija se može izvršiti isključivo uz originalni račun.

*MATERIJALNI NEDOSTACI

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Nedostatak postoji:

1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,

3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,

4. kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,

7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.

Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.

Prava kupca koji je pravodobno obavijestio Prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti Prodavatelju, osim ako je Prodavateljevom prijevarom Kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Kupac ne može tražiti raskid ugovora za neznatne materijalne nedostatke.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

1. uklanjanje nedostatka,

2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

3. sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako Prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Prodavatelj ne odgovara za štetu nastalu Kupcu ako je ona posljedica neispravno montiranog proizvoda.

Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti proizvoda

U skladu s člankom 77. stavkom 5. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodima, osim onog rukovanja koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se nedostajući dijelovi ne dostave u naknadnom roku od osam dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata proizvoda te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.

Ako Kupac vrati proizvod bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, zbog čega Prodavatelj neće moći prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 40 % plaćene maloprodajne cijene proizvoda.

Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatra se većim oštećenjem te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.

Jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da bi Kupac ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, mora pisano obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu sjedišta tvrtke Chair4u d.o.o., ulica Hermana Bužana 20, 10000 Zagreb ili mailom na mail adresu webshop@chair4u.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a može, i po vlastitom izboru koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u nastavku na našoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, mailom.

Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko Kupac jednom narudžbom naruči više proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o proizvodima koji se dostavljaju u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena isporuka kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko Kupac ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je Prodavatelj dostavio Kupcu obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je Kupac primio tu obavijest.

Kupac proizvode vraća ili je predaje nama odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada nam je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata proizvoda snosi Kupac.

Ako Kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, Prodavatelj će izvršiti povrat novca koji je od njega primio. Prodavatelj nije obavezan izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat izbora vrste prijevoza od strane Kupca. Povrat novca izvršit će se bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka vraćenih proizvoda. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.

Izvansudsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016. sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova kojoj možete pristupiti klikom na link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

Dakle, ako naiđete na problem tijekom mrežne kupnje unutar EU-a (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platforma za internetsko rješavanje sporova jedinstvena je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete

Glavna obilježja platforme:

Platforma je prilagođena korisnicima te joj se može pristupiti sa svih vrsta uređaja. Potrošači mogu popuniti obrazac za pritužbe na platformi u tri jednostavna koraka. Platforma korisnicima pruža mogućnost da cijeli postupak rješavanja spora obave na internetu. Platforma je višejezična. Na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.

Kolačići (Cookies)

Kako bi posjet mrežnoj stranici www.chair4u.hr bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova mrežna stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih kolačića (cookies). Oni služe tomu da stranica radi optimalno te da se poboljša vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove mrežne stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je kolačić (cookie)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet koje mogu biti dostavljene neposredno od mrežne stranice koju posjetite (kolačići prve strane) ili u suradnji i za potrebe mrežne stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za mrežnu stranicu i sl. Nakon što opet otvorite mrežnu stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj mrežnoj stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama mrežna stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje mrežne stranice. Kako biste isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

 

Na trgovačke ugovore primjenjuje se Zakon o obveznim odnosima.